7 maj (Bank Holiday)- London Henke Brosché, Jeremy date S&W Box Hill

Måndag

 

Idag när jag vaknade trodde jag att jag hade försovit mig!!! :O ...vilket jag i och för dig hade lite, eftersom jag skulle gått till gymmet på morgonen, men jag var så himla trött, så skippade det idag! Jag vaknade kvart i 8 istället och gick upp och fixade mig och åt gröt, städade upp lite och gjorde två syltmackor att ha med till London och självklart lite morötter! Blä, syltmackor tänker då jag och kanske du som läser också, men jag hade inget annat. Hur som helst, så åkte jag till Dorking 9.20 och när jag kom dit var det nästan tomt på parkeringen. Ett anant plus var att det bara kostade £1 för en hel dag då det var Bank Holiday. Dock betalade jag £15 för tåget istället för £11.80 som det bara skulle varit om jag åkt till Victoria, men jag fick Waterlootåget istället. Jag orkadeinte diskutera med henne, så jag tog det och hoppade på Waterlootåget 9.35.

 

Jag tog tunnelbanan till Holborn där jag träffade Henrik Brosché som var i London. Vi hade bestämt att ta en lunch medans han vänner gick på Brittish museum. Det var jättetrevligt att få träffa honom igen, han är så himla go!!! Det känns så himla roligt att man kan träffa sina gamla ledare så där, fast nu är jag ju vuxen, så det blir en helt annan relation! Vi tog en promenix till ett ställe som hans vänner rekommenderat, IN L..... hette det. GÖRPROPPAT med folk, men vi var så varma efter promenaden, så satt gärna ute och då fick vi bord direkt istället för att behöva vänta. Vi tog en smörgås som hette BERT, vilket var med bacon, stekt ägg och grönsaker, men jag tog självklart utan bacon! Jag tog även en kaffe med soyamjölk och han tog en lager! Det började regna efter en stund, men det var inte så farligt då vi hade ett litet tak över oss. Dock satt jag på kanten och fick lite på ryggen och nacken, men det var så lite, så ingen fara! Jag är inte rädd att bli blöt och jag skulle ändå duscha när jag kom hem innan jag skulle träffa Jeremy

 

Vi träffades från 11-12.30, då gick vi till tunnelbanans röda linje och jag hoppade av vid Marble Arch, medans han fortsatte till sina vänner. Kramades och sedan sa vi att vi hörs snart och ses i Sverige nästa gång! :)

 

Jag gick så klart på Oxford Street i affärer och då det regnade, så tog jag Primark först, för att söka skydd snabbast egentligen. Tänkte inte köpa så mycket, men det blev lite i alla fall! Var där från 1 och i säkert lite mer än två timmar! Det var så sjukt mycket folk där, mer än vanligt vid provrummen, så jag provade nästan allt framför en stor spegel istället och sedan stod jag i kö för leggins och underkläderna! Kön var ungefär en halvtimme lång, men självklart gör man ju det bästa av situationen då! Jag tog upp ett papper och började skriva ner söta och speciella sms från Jeremy, Freddie och ett gulligt från Carrobarro! <3 Några ''bevis''-sms, några söta, några porriga, några speciella.. Jag hade alltid ett jack framför mig och den som stod framför, så att folk kunde komma förbi!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0