29 april - Abinger church,

Söndag

 

Vaknade vid 8 idag och tog det lugnt och fixade mig hemma. Kvart över 10 gick jag till kyrkan och klippte ut 4 masker ut lite hårt papper, för barnen skulle göra fina maskeradmasker (sådana som man har för ögonen bara). Kate kom och en liten kille som var ca 2 år, samt hans lillebror som var 1+-. Vi målade maskerna, satte på fjädrar, klisterhjärtan och stjärnor! Görfina! Sen tejpade jag på ett sugrör på sidan, så att man kunde hålla i masken - istället för ett band runt huvudet. Vi hade görroligt, men på slutet tog vi bara fram leksakerna och hade roligt!

 

När jag skulle gå hem, så pratade jag lite med Angela och hon förstod mig när jag berättade att det hade varit svårt att träffa folk i min ålder, speciellt i början, så hon sa att hon gärna skulle maila guildfords cathedrals ungdomsledare och att de skulle föra vidare att jag ville träffas! Hon mailade mig lite senare på dagen och skrev ett jättefint mail till dem som hon vidarebefodrade till mig. Hon pratade gott om mig och förklarade att jag har små 3 åringsvänner här, men de pratar ju inte lika mycket som en 20 årig tjej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0