25 maj - Kelly, Nursery, Amanda Zac Sophie Mia Tarek, Nadia

Fredag

 

Kom till Kelly kl 8, men strax innan 9 ringde Melissa och frågade om jag kunde komma och jobba, för Nicola var sjuk. Jag kom dit kl 9 och jobbade till 12 och Henni var där med och några andra barn som jag normalvis inte ser..

 

Amanda frågade mig när hon lämnade Zac om jag kunde hoppa in och leka med hennes barn istället för Nicola, för hon gör normalvis det och egentligen skulle jag ju vara med Nadia, men tänkte att hon jobbar ändå lite, så det kunde vänta. Nadia skulle jobba till 5, men Amanda frågade mig om jag kunde stanna till 9 ungefär, så jag sa till Nadia att vi kunde ses efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0