23 maj - EYMG, sola, Messy church

Onsdag

 

Svettades görmycket inatt, FY så varmt det var!!!

Då Jemma skulle på något viktigt möte, så hjälpte jag Sam idag med EYMG istället för SJ's och ärligt talat var jag glad över det på ett sätt, för det är roligare + att jag får lite ersättning, men man kommer inte iväg förräns 11.20 typ och hade jag vart på SJ's hade jag haft en timme till ute i det fina värdet!!! Yes, 25° varmt idag!!!


Allt är fucked up med killarna! Jag vill ha båda ena stunden och andra vill jag bara ha ena och andra stunden vill jag bara ha den andra och andra stunden vill jag inte ha någon... - och så går det runt!!!

 

Satt ute från 12-2.40 och pysslade med saker för Messy church. Gjorde mallar och klippte och klistrade!

Det var ungefär 7 barn där, men ärligt talat var det bara skönt att det itne var så många! Jag städade upp medans de pysslade också, slängde skräpet med en gång och det blev inte så kladdigt då det var ganska lätta pyssel med vik och lite lim och klipp...

 

Skypeade med Carrobarro, Nadia och snackade lite med folk på facebook som Thunberg, Veronica Eriksson och Linnéa Kastemyr..

Såg klart på 'It's a boy girl thing', men var inte sovtrött efter den dock... Var sjukt varmt i lägenheten också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0