22 maj - Jane, Box Hill, boxning Freddie

Tisdag

 

Idag gick vi upp 9 och åt frukost. Camilla sminkade sig med en gång, men jag sminkade bara ögonen och ögonbrynen, för jag ville få färg i ansiktet idag då det skulle bli 23°! Vi åkte 9.40 till Jane och när det var Swing you up and swing you down, så tog jag Camilla eftersom vi båda var tomhänta då tvillingarna va bortresta. Jag kunde ringt in och sagt att det inte var någon idé att jag kom, men Camilla sa att det inte gjorde något för henne, att vi kunde åka dit och jag tänkte att vi hade ändå inget planerat för dagen, så vi åkte in.

När vi kom hem gjorde vi lite omelett och bytte om till 'gå-kläder' för varmt väder och lastade in Camillas saker och åkte till Box Hill. Vi gick upp för första backen och gick en bit till, men det var så mycket skugga, så vi sa att vi skulle gå ner igen och sätta oss på backen och sola. Vi satt en bra stund mitt på backen, men då den var så brant, så kunde man inte slappna av, för man fick spänna benen så mycket för att hålla sig kvar, så vi gick ner och hämtade en filt i bilen och satte oss på en lite planare kulle och solade.

 

Jag solade toppless till och med en stund! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0