19 maj - Gym, London Camilla+Nadia +/Elisabeth

Lördag

 

Vi gick upp 8.40, fixade oss och åt havregrynsgröt. Kl 9.30 var vi nästan klara för att gå, för vi skulle boxas med Freddie kl 10, men då smsade han att han hade e klient, så vi skulle köra 10.30 istället. Vi åkte en stund innan 10 och hamnade i köer, så det tog ungefär 20 minuter till gymmet. 10.20 körde vi crosstrainer för att värma upp och halv kom Freddie som planerat, men han sa en dålig nyhet ändå.. Eller asså han sa att studion var upptagen, så vi skulle köra i ringen på gymmet, men det protesterade både jag och Camilla över och jag sa att nej, då blir det inget :) Vi får ta det en annan gång istället sade jag och så körde vi en halvtimme med cross och jag sprang med. Sedan stretchade jag lite medans Camilla typ tittade på och så drog vi igång med styrketräningen. Jag körde ett set mer än henne på nästan allt, men jag har ju tränat mer också!

 

Sedan åkte vi och handlade lite mat och fick en biljett av en snäll kvinna, så vi handlade effektivt på 25 minuter! Det är ju så störande att om man skall in och handla som tar en halvtimme med köer och så, så måste man ändå betala för en timme! I Sverige betalar man för minutrar - MYCKET bättre!

 

Jag hoppade in i duschen när vi kom hem och Camilla startade med maten. Det blev pasta med köttfärssås. Jag hade ju en god tomatsås och vi hade köpt tacokrydda med, det blir ju såå mycket godare då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0