18 maj - Camilla Guildford + Dorking pub

Fredag

 

Vi vaknade gott vid 9-tiden och jag fick min mens....! (Då jag har tagit en medicin de senaste 7 kvällarna, så var det klumpigt blod och jag först rädd, men tänkte att det är nog ingen fara!)

Camilla vaknade vid 10 och vi läste lite sexnoveller. Jag skrev faktiskt en för några dagar sedan, så jag läste upp den för henne också och hon tyckte den var asbra! ;) WOHOOO

 

Vi segade oss gött på morgonen, kokade ägg och rostade en macka + gjorde havregrynsgröt. Som alla mina andra kompisar när de kommer hit, så har de 1 kg socker i sin gröt, men det är helt ok för dem, men jag skulle själv INTE kunna ha det! De har även 20 kg salt på maten (Camilla tog det igår), men det är deras hjärtan och inte mitt.

 

Jag segade väl mig mest, ok jag erkänner, men jag KAN verkligen inte stressa mig till att komma iväg...! Som igår kom jag till gymmet 2 timmar senare än jag hade tänkt mig, men det var okej.. Dock när ajg väl var där, så hade jag gärna tränat mer, men aja...! :)

 

 

Guildford

Vi åkte in strax innan 2, var där kvart över och tog Halifax först då jag fick löst in två checkar för mat + annat för Kids Club sist.. Vi gick in på the Frisry Center och stoppades av en kille som jobbade med naglar. Han visade oss en sån där go nagelfil som gör naglarna blanka och fina, men även ett görnajs salt som gjorde händerna såååå babymjuka + SUPERRENA! Jag hade tvättat händerna innan vi åkte till Guldford, men när vi tvättade händerna med saltet där, så blev vattnet ändå en aning grått... Döda hudceller! MMMM, mysigt!

Sedan blev det PRIMARK, men Camilla gillade den typ inte. Hon köpte en pyjamas och lite godis + engelska trosor och jag köpte ett linne för 18 kr på rean! ;) awesome..! Därefter blev det Costa med kaffe, muffins, banancake som vi delade på och Milla tog en strawberry shake och vi planerade veckan lite vad vi ville göra och pratade lite allmänt bara. Sedan blev det Ann Summers där jag köpte ett par knipkulor faktiskt, vilket läkare har sakt är bra för när man skall föda barn! Så jag köpte en för £10 och tänkte att man kan testa lixom! Hoppas att de inte fastnar bara, haha!

Vi kollade lite runt på annat med.. Just ja, Holland and Barret blev det innan nagelmannen där jag köpte torkad frukt! ;)

 

Vi åkte hem kvart över fem och jag bloggade lite + smsade med Freddie om en nice pub i Dorking och frågade även vad han skulle göra imorgon, för vi har tänkt lite på kostnader för att sova i London och gå ut och det kostar ganska mycket för mig då jag inte har pengar lixom, eftersom jaginte vet om jag skall stanna i England, eller om jag behöver pengarna till Australien lixom... Anyways...

 

Jag hade lite gasig mage idag med på grund av mensen och kaffet, men det har inte vart så farligt! Lite värk, men men.. Jag börjar bli van nu, fan hatar mensen!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0