17 maj - Nursery, Owls art, Gym run+Freddie, Camilla kom!

Torsdag


Läskigt, men inatt, så drömde jag att jag var hos Tommy och hjälpte han och Marcus att förbereda inför Bulgarien! Jag gjorde en skylt som de skulle sätta upp i bussen på väg till flyget, minns inte helt var det stod, men 'på väg.. (och nåt görroligt)' och Tommy var redan brun, för han hade typ vart i Spanien innan eller nåt.. FUSKIS! Och de skulle va borta i 2 hela veckor och sen skulle Tommy komma på min födelsedag GÖRBRUN! :O Men jag längtade ändå!!! ;)

Inatt var mamma med i min andra dröm, lite störande var det hon gjorde, men ändå. Vi satt vid ett stort bord någonstans och hon satte på en fläkt på full fart över oss, som blåste rakt in i mitt öga och inte i någon annans.. Det var nån lukt som hon ville blåsa bort, men det gjorde ont i mitt öga, för ögonfransarna blåste typ in.. hur som helst, vaknade kvart över 8, fortfarande ont i ögonen, men gick ändå upp!

 

Jeremy skrev igår halv 12: What's up? That sounds serious! x

sen skrev han kl 12: I'm scared now gorgeous! x
Jag vill inte att han skall vara rädd för ingenting, det är taskigt,
men jag vill inte säga något på sms, utan vill fråga honom face to face..

men borde kanske skriva nåt ändå eller?

 

Dagis och skola

Jag kom till dagiset 20 över, snackade med Melissa om att jag var lite osäker på hur det skulle bli till hösten och hon sa att det varhelt ok och att jag kan låta henne veta när jag vet lixom, för hon skulle antagligen inte hitta någon förräns i Augusti, så det var lugnt sade hon och hon förstod mig! Lille Kai fyllde år idag, så han hade med sig några minimuffins/bakelser, så alla fick en var.

Jag gick hem 12.20 efter att ha pratat lite på slutet ute vid lekstunden om min situation och de hjälpte mig att tänka på om de visste någon familj eller så.

 

När jag var hemma, så tog jag lite Chicken fry och en macka och förberedde några till ''rattar'' till EYMG och gav till Sam när jag kom till skolan kl 1. Vi gjorde mer tryck idag i bild-klassen med Mrs (Jess) Brown och Coral. Jag hade jätteont i ryggen, men det var lugnt.. Barnen är sååååå söta och alla slängde sig över mig som vanligt när jag kom och omfamnade mig! AAAAAW!!!!

 

Jag gick hem strax efter 3, kollade mer mail och kokade bandspaghetti (vanlig vit+spenatpasta) och förberedde mig för gymmet vid 5 och kom dit vid 6 pga den låååånga trafiken!

Jag hade pannband och långärmad tunn tröja ochhög tofs + mobil+headset och började min ''gymtid'' med att springa tre varv runt kvarteret. Freddie såg mig snabbt innan när jag fyllde på min vattenflaska, så vi hejade med en ''nick''. Jag sprang i 20 minuter, sedan kom jag in och stretchade lite och gjorde armhävningar när jag stod på händer. En tjej sa då till mig

- Wow, vilket partytrick!

- Haha, ah, fast hade jag vart på ett party, så skulle jag inte haft någon balans, haha.

 

Jag körde även armhävningar på maskinen vid ''biffiga killarna'' och ''spretiga håret med keps'' var där + Freddie.. Sen gav jag Freddie massage i 15 minuter och skyndade mig till Gatwick för att hämta upp Camilla!

 

Vi åkte snabbt till gymmet för jag höll på att kissa på mig (drack konstant från bilen till gymmet tills jag hämtade Camilla), men Freddie hade en klient, så han kunde inte komma och hälsa, men vi åkte hem och åt lite mat och myste istället med svenskt godis (gott och blandat + bilar) och popcorn till filmen Charlie St Cloud. Camilla somnade dock efter typ en kvart, men jag såg en timme till och somnade kvart över 12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0