16 maj - SJ's, prat med Caroline Sack

Onsdag

 

Idag när jag vaknade 8.15 kände jag bara för att smsa Tony och säga att jag inte alls mår bra, men jag tänkte att ne, det är bara 1½ timme, så jag gick upp, klädde på mig, gjorde gröt, tog en snicker för att få lite extra energi, två morötter och gick till SJ's kl 9.

 

När jag kom till SJ's, så kändes det jättekonstigt att vara där.. Ingen av de unga mammorna som kommer till Janes grupp var där, jag sa hej till alla och log, men fick bara något enstaka tillbaka.. Jag gick ut till the vestery en stund och bara stirrade i craft/lekskåpet och sen gick jag ut igen. Frågade om de ville ha något mer, påfyllning eller så, men ingen ville ha, så då satte jag mig ner.

Jag tänkte på allt med alla Au Pairfamiljer och så.. Tänkte lite på Jeremy med, men inte så mycket. De pratade om förhållanden, nu har TOny barn Thom även fått en flickvän, han är 33 år och detta är hans första riktiga förhållande och kan man tänka sig - en till lärare så klart! Alla barnen är lärare, deras män och kvinnor också!! Ganska roligt! Ännu roligare blev det när Thoms flickvän är precis som hans tvilling Cheska.. Hur som helst, jag stirrade mest ner i bordet och tänkte hela tiden på mina beslut som jag måste ta!!!

Vi ställde in allt i diskmaskinen för en gångs skull efteråt och chattade lite i köket. Mad kom efter en stund in på SJ's.

 

När vi gick ut, så pratade jag lite med Caroline om mina beslut och hur svårt jag har att bestämma mig och så..! Ju mer jag pratar om det, desto mer snurrig och stressad blir jag kring det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0