15 maj - Fix, Jane, Emma, gym Freddie

Tisdag

 

Idag vaknade jag kl 8 av mig själv! Jag hade drömt om gymnastik inatt, att jag sprang och gjorde tresteg hjulning och att jag hade så mycket fart att jag gjorde en hjulning med skruv direkt efter också.. KONSTIGT! Mina armar var slöa också, så varje gång jag skulle göra min första hjulning, så vek sig mina armar lite och det var därför den andra blev lite skruvad, bokstavligt talat!

 

Jag duschade, diskade och bloggade lite för helgen som varit och så tog jag på mig och skyndade mig till Jane 9.40!

 

Idag fick jag lilla Ben, istället för Elliot och han var så go! Han klängde fast sig vid mig hela tiden under sångstunden och log och skrattade och pratade (bebisspråk/dadada). Clarence kom också idag med sin mamma (de där suuuuupersmaka familjen med supersmalt, avlångt ansikte och mamman och hennes stora pojke är görbruna..)

 

Eve sa flera gånger att hon älskade mig, Alma ville mest at jag skulle gå därifrån, hon har blivit ganska tyken och skrikig de senaste veckorna!

Carlos skulle inte komma hem förräns sent idag, så jag stannade ända till kvart i 7 och hjälpte till att bada tjejerna. Jag åt inte mat idag, för jag tänkte att jag skulle dragis strax efter 5, men Emma frågade sen om jag kunde stanna då..

Jag handlade lite när jag kom till Dorking, ny mix för min nya favoriträtt och lite annat som actimel, bröd, (fanns inte mina billiga morötter) och faktiskt två paket snickers, för det var paketpris 2 för £3 och jag tänkte att det kan vara gott någon gång sådär...!

 

Jag kom till gymmet vid 8, bytte om och fixade mig och sprang direkt när jag kom in till gymsalen 20.10. Jag sprang ganska fort, 2 km på 12 minuter, i hög uppförsbacke de två sista minutrarna och sen dog jag nästan! Hejade på Freddie och s körde jag roddmaskinen i 5 minuter innan jag stretchade lite. Körde miniarmhävningar närjag stod i handstående och sedan körde jag på maskinerna. Det kändes görkonstigt idag, allting! Jag var där ända till slutet och körde Freddie hem då med.

 

Skrev det här till Carro när jag kom hem:

jag vill ha Freddie! Han va på gymmet idag och allt kändes som vanligt.. då vi sågs lixom..
jag körde hem honom idag som förr med.. och jag ville bara kyssa honom..
men tog i hand och han sa 'peace' (tönt, haha)
Han luktar så himla gott med, han luktar goa minnen!
han sa att det var fint att se mig igen! :) och tackade flera gånger för skjutsen! Jag sa att jag var lite snurrig i huvudet och då sa han att han hade apspirin hemma som han kunde hämta, men jag sa att det var lugnt :)

FUCK FUCK FUCK, nu behöver jag VERKLGIEN träffa Jeremy, så att jag tänker på honom istället typ.. Fan kan inte Jeremy ta snacket nu. Jag behöver veta om det bara är sex mellan oss eller om han känner nåt, för helt ärligt, annars har inte jag lust att spendera mer pengar på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0