14 maj - EYMG, Play group, film/sova

Måndag

 

Idag vaknade jag vid 8 och Sam hade smsat att hon och Carolyn skulle komma till mig 8.50. Jag tog det lugnt på morgonen, kollade mailen och så och åt gröt och en morot! Då mina Actimel varit slut några dagar, så blev det ingen idag heller, men det gjorde inte så mycket.

 

Jag tog med mina fina rattar som jag gjort under helgen och körde oss ner till Belmont school och EYMG. Natalia och hennes mamma var där först som vanligt och som tur var kom det tre, fyra andra barn några minuter innan start! Avril spelade piano idag.

Sam använde inte mina båtar som jag hade vikt, utan hon körde 'row row row your boat' med att hålla sitt barn i armarna och ''ro'' istället. Det gjorde inte så mycket, jag hade ganska roligt när jag vek båtarna ändå, så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0