13 maj - Sunday school med Bex

Söndag

 

Det var så fint väder idag och jag kände för att klä upp mig lite somrigare, så jag duschade och rakade benen och tog på mig min persikaorangea klänning och min persokarosa sommarjacka!

 

När jag kom till the JV hall, så var den låst, jag sprang då upp för att hämta nyckeln och fick FEL nyckel av en dam, så gick upp igen och när jag väl kom in, så var det TOMT! Stolarna och borden som jag ställt fram igår fanns inte framme och när jag öppnade skåprummet där allt finns, så var det också tomt! VA FAN!

 

Jag hade ju frågat Tony dagen innan om någon skulle vara där, men NEJ hade han sagt då! Sådant här stör mig så himla mycket! Jag gick då upp och blev sen för allt felande och frågade Bex om vi alla kunde vara där uppe, eftersom jag inte ville att barnen skulle sitta på golvet och göra allt - och inte jag heller ju..

 

Helen Simkins tyckte ändå att vi skulle gå ner, det såg man på hennes ansiktsuttryck med, men jag hade sagt att vi skulle vara uppe nu och det har ju funkat förut innan jag kom, så varför inte nu.. Visst, det var ganska crowded, men det gick! De stora barnen fick ha en hög stol som ett bord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0