9 mars - Jeremy sms, Louise städdag+babysit evening

Fredag

 

SMS med Jeremy Stephens:
Jeremy väckte mig 7.45 idag med ett sms. Igår kväll skrev jag 'we should take a coffee on Sat! Idag skrev han 'Really sorry but I don't have your number on my phone! Who is this? x' Jag svarade Isabelle. och du väckte mig :D han ba 'A haha, of course it is! Sorry I woke you up, good dream? (sen somnade jag och vaknade en stund senare. Yeah, I was dreaming about cheerleading, but now I just had a nightmare instead. Anyway, what are you doing up so early? :O' 'I was up for work, I'm a real adult you see. Nightmare of what?' I can't remember it now too well, but I was kidnapped and voldermort was in it, hahaha!' 'Haha that sounds awesome! I'm out tonight, so I'm not too sure what time I'm back tomorrow, but meeting up sounds good, what you thinking?' That's fine! I'll probably go to the gym anyway and need to fix some things tomorrow as well, so.. I don't know what to do, you tell me. You know England better than I do!' Sen skrev han på kvällen och jag såg det när jag gick hem från Louise vid halv 9: 'You could always cook me dinner... Jag ba 'Haha I can't cook!' 'There's always take out! Haha' 'I can't/don't eat that :)'

 

Jag vaknade vid 9 och sedan kl 10 och sedan 10.38 igen då jag gick upp och gjorde lite gröt och stack till Louise strax innan 11. Cyklade förståss! Där var en kvinna som har känt Louise länge, innan hon fick barnen till och med! Hon hette ... Minns faktiskt inte, men jag kom med ett par gummihandskar i alla fall, för Louises hade gått sönder igår när hon diskade och skulle köpa nya idag, men jag sade att nej, jag har ett par som jag aldrig har använt, så du får dem!'

 

 

Snackade lite med Veronica Eriksson och johanna Martinsen på Facebook om Jeremy och även med Eleonora Wilde om att träffas imorgon! :D

 

Jag måste vara lite försiktig nu med Jeremy, eftersom det är en av Freddies bästa vänner, men Freddie gav ju upp mig innan han ens lärt känna mig, så.. Han trodde väl att jag var som alla andra tjejer, men det är jag inte. Jag är inte avundsjuk av mig, jag låter killar träffa tjejkompisar, jag låter killar ha sina killkvällar/utekvällar, låter killar dansa med andra tjejer, jag skulle kunna flytta till ett annat land, på andra sidan jorden för att vara med den jag gillar.. men han vet inte det, för han känner mig inte.. så innan han ens tog reda på det, så slutade han träffa mig, för han var rädd att bli kär i mig och pajja sina reseplaner.. Nu skall han ju inte flytta förräns i januari, men nu när Jeremy öppnade sig lite och ville ses, så säger ju inte jag nej till det! Känner att jag har lämnat Freddie ur bilden nu, vilket känns jätteskönt!!!

Jeremy kanske är en player, jag vet inte, för jag känner honom inte, men han är så duktig på att charma tjejer!!! Mig kommer han inte kunna playa, för jag kommer inte göra något med honom förräns jag känner honom! Jupp, jag var försiktig med Freddie, men måste vara ännu mer strikt med Jeremy! Hur som helst, hur Jeremy än är, så är det bra, för det får mig att glömma Freddie!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0