7 mars - Sj's, Abinger lunch,

Onsdag

 

Vaknade 08.08 idag och stängde av klockan, satte på datorn breve mig snabbt och råkade tydligen somna, men det kändes inte som det, men vips så var klockan 8.33, så då gick jag upp, gjorde gröt, klädde på mig, tog min vattenslaska och en morot och gick till kyrkan. Caroline var inte där idag.

 

 

Jane Ratner och jag städade upp efter lunchen och vi pratade. Hon frågade om jag mår bra, för hon sa att jag nog inte mådde så bra för några veckor sedan. Jag berättade lite om Freddie och det här med Australien nu och så. Nämnde även att jag kanske skall jobba hos en indisk familj i Woking, men då fick hon höjda ögonbryn och sa NEJ, GÖR DET INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0