6 mars - Mima+Maddie till skolan

Tisdag

 

Vaknade 7.30 idag och klädde på mig snabbt och gjorde lite havregrynsgröt och varmt vatten med citron. Det var ISKALLT i lägenheten när jag vaknade idag, speciellt i köket, men det som var bra var att jag kunde andas när jag vaknade. Var nästan inte alls snorig längre. HURRA FÖR C-VITAMINER!!!

 

4.43 stack jag till louise för att städa lite och ta flickorna till skolan 8.45!

 

Tjejerna är inte de bästa på att lyssna när det gäller att stänga ner Ipaden och klä på sig rätt ytterkläder och gå till skolan... Madeleine började gråta och ville ha mamma, men tog dem till skolan ändå och skrev i boken!

 

När jag kom hem åt jag resten av havregrynsgröten och satt lite vid datorn och kollade mailen och så. Robin  skrev till mig att Kalle sitter inne för alkohol och droger, antagligen på behandlingshem, så det är ju BRA! Robin är ju som han är, men han tjatade om att Kalle ljuger för alla och att varken han eller jag är att lita på, men jag tar inte åt mig, för han känner inte mig och jag litar på Kalle. Allt han har sagt är ju sant och jag tror verkligen att han berättar sanning för mig för han KAN det till mig!!!

 


Freddie isn't moving until January now...!!!
pch innan han sa det, så frågade han 'är det säkert att du åker nu då asså?' och jag ba ah, i juni eller september..
han ba, jag skall ta ett annat jobb och tjäna lite pengar och så åker jag i januari istället
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

najs
jag känner i kroppen hur allt kretsar kring honom..
om han bara kunde läsa mina tankar.
bajs
varför sa jag det, det är ju inte alls satt!! jag ville bara att om jag sa att det var bestämt och han också skall
åka då, så skulle ju vi kunna fortsätta tralla lite..
FUUUCK"!
men det tänker la inte ens han på nu längre, eftersom jag sagt att jag inte vill vara mer än kompis med honom...
Jag körde hem honom idag (för det är på vägen ) och det var då vi snackade om det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0