30 mars - Kelly, Nursery performance, Run, Clean, Jeremy

Fredag

 

Vaknade kvart i 9 idag och gick till Kelly halv 10, men hon var inte där, så jag stack in till Louise en stund och diskade och så ringde Kelly en stund senare. Fixade med tvätten och städade upp i köket från 10-12 och sen åkte jag hem snabbt och bytte om och gick till dagiset.

Barnen sjöng tre cirkuslåtar och så tackade de mig och jag fick ett kort och en påse med ett stort guldigt choklaspåsk ägg :) Sött!

Sen gickjag hem och tvättade av mig sminket, rakade benen och så och gick ut vid 2 och sprang med Finn en halvtimme. Louise sa att hon gärna kunde köra ner mig till thw Wotton Hatch senare, för jag sa att jag tänkte gå, så jag kunde ta ett glas vin.

När jag kom hem efter tre, så snackade jag med Carro på skype lite, samt Tommy och Veronica på Facebook och städade, diskade och duschade!

 

 

Dinner med Jeremy at 7pm
På daten så tog jag fick och det var nån grej med bönor och shoritzo och han tog nån fiskgrej med sallad och jag äter inte korv och han åt inte så mkt sallad, så han nafsade på min tallrik och sa att jag kunde ta lite sallad.så sa han 'we would make a great couple'
see, we're already sharing

sen sa jag 'har du easter holiday? han ba va, vill du åka på semester med mig?
jag ba nej
han ba nehe, det hade ajg gärna gjort
ååsså pusade han mig vid bordet när vi skulle gå

sen så gick vi förbi ett par som jag kände i kyrkan och han hälsade på dem. å han va så söt och polite
De var kyrkmänniskor och sa till honom, du får komam till coldharbourkyrkan med Isabelle! han ba ah, det får jag göra. sen när vi gick ut så sa han seriöst, jag kommer till coldharbour! ;)
På måndag på hans lunchbrake, så skall han visa mig tattoo studion med!

Jag ba: är du jättebra vän med freddie?
han ba ah, han är min bästa vän
jag ba ok.
han ba, jag frågade om permission att ta ut dig på middag
Imorgon bitti så skall han till gymmet, så då sa han att han kunde visa mig på manliga arean ;) DÅ jobbar Freddie där..

 

HAHA jag försökte förklara vad fiskbullar var till honom, han ba whaat? Like a hamburger then, but fish? Jag ba nej, mer som en boll. han ba balls (killarnas kulor) jag ba nee.. jag sa att de såg ut som den andra grejen som han åt typ, som jag smakade på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0