3 mars - London morgon, gym Freddie, Kelly barnvakt

Lördag

 

Jag spenderade ändå inte så mycket inatt.. 300 för tågbiljett fram och tillbaka, 200 för inträde, 40 kr för en öl, samt 60 kr tillsammans för en kaffe soyalatte*, en liten fruktburk* med exotiska frukter från Costa och en äggmacka* från MC.

 

När jag kom till leatherhead hade jag MASSA energi, så åkte till gymmet! :D 8.45-10.25. Crosstrainer i 30 min, styrka: mage, ben och väldigt flexibel idag på alla håll och kanter!!! Splitt, spagat, Scorpion (som jag för övrigt gjorde med att hålla båda händerna på fote, dock snabbt, men ändå) och bryggan blir bara bättre och bättre och snart kommer jag klara av att gå ner utan att klättra på väggen! ;)

 

Freddie kom fram till mig idag efter ungefär halva tiden och frågade hur det gick igår. Bra sa jag, men att jag inte alls gillade Fabric. Men varför gick ni inte till min kompis klubb? sa han då. JAG VILLE, men inte de jag var med.. Det konstiga var dock att de ville ju inte ens till Fabric först, men vi bestämde oss för att gå dit, för att det var öppet längst..

Han nämnde inget om hur jag såg ut, men han kollade på mig som i början.. ;) Jag log och låtsades kolla på andra, men småflirtade kanske lite osynligt med honom också genom att le, räcka ut tungan och vinka och kollade lite när han var personlig tränare och när han boxades, men självklart bara i småpauserna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0