29 mars - Nursery, school, Louise, Sam, Pub

Torsdag

 

Vaknade 7 av att Jeremy smsade. Vi smsade lite och jag somnade lite då och då fram till halv 9 då jag gick upp. Tony smsade och sa att han hade lämnat micken vid pysselsakerna i kyrkan och låst upp, så att jag kunde gå in och hämta allt. Hann dock inte innan dagiset, utan gick direkt dit, för när jag vaknade och gick upp halv 9, så gjorde jag gröt, klädde på mig, svarade mamma på mailen ang skatten, bilen, Spanien och Australien och så, så det tog lite tid..

 

Kollade lite på tatueringar idag med drakmotiv och vad det faktiskt betyder. För mig betyder draken styrka!!!

 

Sam babysit 7.30-8.30

 

Jag cyklade hem och bytte om snabbt och sminkade mig lite för att se lite fräschare ut och så gick jag till puben!

 

Pub 21-23.15:

Becky, Trishy, Louise, en från Crawley, samt Sam som kom senare. Jag tog ett glas rött, Louise insisterade på att betala, så söt är hon!!

 

Somnade till The little mermaid 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0