25 mars

Söndag

 

Inatt skulle man ställa fram klockan en timme, så jag missade kyrkan i Coldharbour idag. Vaknade vid 4 inatt igen (som igår) för jag var så himla kissenödig och sen vaknade jag pigg vid 8 också. Eller ah, för kroppen, så var klockan 8, men egentligen var klockan 9. Jag hade inga barngrupper idag eller något, så det var inte så viktigt att gå till kyrkan idag.

 

Var fortfarande svullen i magen idag, åt lite cashew nötter på morgonnen och vid 11 (riktig tid) så gjorde jag havregrynsgröt!

 

Under natten laddade jag ner Little Mermaid 2 och Beauty and the Beast. Jag tänkte bränna ut dem på DVD:er till Moreno eftersom de älskar lilla sjöjungfrun och jag älskar Beauty and the Beast och de har inte sett den. Kanske att de blir deras favorit as well!?

Jag have även fått ett svarsmail från Susan Bell med Conny 4 och Ethan 2, så jag svarade på det också. Jag berättade om mina tatueringar, piercingar och laktos. Detta är en 'kanske-familj' för mig, för de bor en timmes resa från Melbourne... Det blir nästan som från här till London, fast de har gångavstång till tågstationen förståss..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0