22 mars - Nursery, school, Moreno babysit, Jeremy

Torsdag

 

Åååh, gött! Sista arbetsdagen på denna veckan. Herregud vad tiden går fort nu asså!!!

 

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut! Jag drömde att jag var i Sverige, men snackade engelska ändå! Jag hade hämtat Jessica Andersson, hennes mamma Petra och hennes man/sambo Steffe och vi åkte runt i min bil och jag körde, fast satt ändå i baksätet bakom Petra. Så sa jag, åh, ni måste ju komma och kolla på min fina lägenhet, så sa petra att ah, det kan vi, men jag tänker inte ta någon diskussion om att jag var delaktig i det med Adde. Jag bara gud nej, det var du ju aldrig! (asså att det tog slut) Oj att man fortfarande kan drömma om honom! :S Hur som helst, så sen var jag helt plötslugt med mamma och behövde gå på toa och sen hade jag bara ett vitt kort linne när jag gick ut. Sen sprack något, men det var inte linnet.. Jag fick mens och det rann ner på benen och jag stack till bilen igen och fick massa papper. (Förresten, så körde mamma på högra sidan i bilen med, precis som i England, fast vi var i Sverige.

Sen gick vi in i en byggnad och där fanns en jättefin hiss som tog oss upp till toaletterna. I själva hissen fanns det skötbord också.. hm.. Aja, när jag kom till utanför toaletterna, så tryckte man på en knapp, touchade på en av tvålarna på skärmen som man ville ha och så scannade den sedan av handen. Oj, detta måste vara låååååångt in i framtiden ju! Hur som helst, så bad jag jag mamma om en 5- eller 10-krona, för jag hade ju bara pund, men hon hade ingen.. Man behövde inget för att komma in, men ut.. Jag sa sorry när jag råkade stöta emot en annan tjej och snackade engelska annars också! Märkligt asså! :)

 

Vaknade kl 3 inatt för jag var så himla kissenödig med. Jag har ju druckit så mycket under de senaste dagarna nu, så då blir det så! Vaknade sedan 8 av mig själv, men snoozade ändå till kvart över då väckarklockan sa åt mig att nu är det dags att gå upp!!! :)

 

Jag åt go gröt och hade lite mensvärk tror jag. Magen var inte lika svullen efter gårdagen i alla fall, så det var skönt, men jag tror värken kommer dra på fort idag.. Hoppas bara jag inte har så ont när Jeremy skall komma ikväll..

 

Madeleine sade idag i skolan att hon gillade när jag kom till dem! :) <3 
Jag hade en bra dag på dagiset, gjorde görbra ifrån mig på skolan och hade massa bra idéer till bild klassen som jag hjälper till i, sen var jag ute i det fina vädret massor också och bara det gör en glad! Jag fick massor gjort idag, sen var jag barnvakt på kvällen och sen kom Jeremy hit med massa överraskningar! :) MYS!

 

Jeremy kom 21.40, precis när jag kom hem. Jag hann springa upp och spruta lite parfym snabbt bara. När jag sprang uppför trappan, så sa ha 'aha, så får man ingen välkomstkyss ens. Då väntade jag på honom och kysste honom. Så underbar han är!! VARFÖR???

Vi såg Puss in boots (mästerkatten i stövlar från Shrek) och den var JÄTTEROLIG!!! Jeremy sa att jag hade ett roligt skratt..

olo

Han gick hem vid halv 12 efter att manligt ha dödat en spindel i köket! ;) Sen gav man mig 6 små presenter, haha. De kan vi ta en annan gång.

 

Gjorde lite gröt och åt en paprika, smorde in ansiktet i nattkräm och somnade en timme senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0