21 mars - Snake dream, SJ's, Kelly 12.15, Louise 6-9, Jeremy?

Onsdag

 

Oj, känns som att SJ's var häromdagen bara, men det har redan gått en hel vecka! Beror la på att jag har haft så himla mycket att göra nu det senaste!


Jag vaknade 8.20 och gick upp, ingen * än. Inatt drömde jag en jättekonstig, men bra (handling) dröm!

I was out walking with my little sister Kristin Alexanderson and we saw a BIG snake (like 30 feet) and we ran and then up in a tree and I just closed my eyes and hoped for the best. ...Then I felt it.. It was like a big never ending sleeping bag eating me and then the snake close its mouth. BLÄ! Luckily I had a knife, so I cut myself out (twice) and then we went home :)

 

Strax efter att jag gick upp och hade satt in gröten i micron, så gick brandalarmet! :O Jag kunde inte heller stänga av det, men det slutade efter ett tag. Vet inte om det var för att de brötade där nere i garaget eller så, men här inne luktade det då inte bränt i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0