2 mars - Louise, London

Fredag

 

Vaknade kvart i 9 idag och gjorde gröt och en kopp varmt vatten med två citronskivor i för att få i mig lite C-vitamin! När jag vaknade idag, så hade jag jätteont i halsen! Ryggen gjorde lite ont, men det var inte lika farligt som för här om dagen...

 

Kvart i 10 klädde jag på mig, tog en morot och cyklade till Louise!

 

Sprang med Finn sista jag gjorde.

 

Jag kom hem igen strax efter tre och tog en dusch och tog det lugnt ett tag! Satt lite vid datorn och Skyoade med Carrobarro, men när jag tog datorn till badrummet för att snacka med henne samtidigt som jag skulle sminka mig, så slutade min mick fungera och det gick aldrig tillbaka även om vi testade flera gånger.. :(

 

 

Jag packade in två armband, ett lite finare till Svenja och ett rosa som jag fick av Tony och mad i julklapp, men som jag aldrig kommer använda. Det tänkte jag ge till den andra tjejen som också fyllde år, men i och med att jag aldrig träffat henne, så skulle hon inte få något för stort..

 

Det var så tråkigt på klubben, så jag stack! Träffade lite människor på vägen! Två indier stannade till med bilen och frågade vad jag gjorde själv i London. Snackade lite med dem och till slut hoppade jag in, för det hade börjat regna och det var iskallt ute!!! De verkade snälla och skulle de försöka med något, så kunde jag använda mina gymmuskler! De var i 26 års åldern typ tror jag och föraren körde hem den andra killen efter en liten stund, för han var så trött, men föraren satt och snackade med mig ett tag. Efter en halvtimme typ, så tog han mig till en busshållplats, så att jag kunde ta en buss till Elephant & Castle och väl där träffade jag en australiensare som gick med mig 10m tills jag träffade tre fransmän som skulle ta en buss till Waterloo, så åkte med dem för att vara säker påa tt jag kom fram. Fick gå en liten bit till stationen, men det var lugnt! När jag kom dit, så var det stängt, men snackade med tre killar på trappen så länge. Jättesnälla var dem! De sa 'du ser väldigt självsäker ut i ditt kroppsspråk!' Jag sa bara, ja det är jag. Finns ingen anledning att inte vara det! En kille som var kanske 27 år hade missat sitt tåg hem kvällen innan och HAN var väldigt intresserad av mig, det syntes väl!

 

Hur som helst, tog ingens varken nummer eller namn! Jag väntade på stationen med dem i en timme och sedan gick vi till Costa och köpte en kaffe och så tappade jag dem, men det gjorde inget, för tjejerna kom sedan också! Malin och Marie kom och sedan kom även Julia och Jane.

 

6,38 tog vi tåget hem och vi alla nickade till lite då och då på tåget. Det var grått väder, men regnade inte som tur var! Vi var framme 45 minuter senare och kramades hejdå. Jag erbjöd mig att köra dem hem, men det var lugnt sa dem, så jag gasade mot Dorking.

Jag smsade Freddie och frågade om han ville ta en kaffe, men han kunde inte för han jobbade sa han. Tyvärr. Jag hade så mycket energi i kroppen, så jag åkte hem, packade träningsväskan, åt pyttelite havregrynsgröt och åkte till gymmet där Freddie vinkade hej när jag kom uppför trappen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0