19 mars - Belmont music,

Måndag

 

Jag berättade lite för Sam om den perfekta familjen i Australien (Madelyns familj) och om Jeremy och jag sa att jag hoppas att han är en dålig kille, för då är det lättare att sticka!

 

När jag kom hem från Belmont, så fick jag ett meddelande från Jeremy som löd:

You've somehow managed to put a big smile on my face today young lady, well done x

 

och jag vet inte vad det betyder.. Är han verkligen en bra kille? :O Isåfall, varför kunde han inte dykt upp tidigare! Vad är det jag har missat.. Allt skulle vart mycket bättre om Jeremy bara kunde säga 'Klart jag flyttar med dig darling! ;)' ...eller att han visar sig vara en completely idiot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0