16 mars

Fredag

 

Vaknade kl 8 av mig själv och satte på datorn och fixade med mailen för familjen Madelyn Janse Van Rensburg. Den PERFEKTA familjen med 300 australiensiska dollar i veckan (ca 2000kr) och att sätta barnen i första hand och inte städning!!!

 

Städade hos Kelly from 10.30-15. Plockade saker och tvättade, vek och strök alla kläderna. Hon kom hem halv 3 och då fick jag lite morotssoppa. Jag tog två bananer och en plommontomat under tiden annars som jag var där. Vid halv 12 kom Juliet och skulle hämta Myles och Conrad från Playgroup och jag plockade ut korvarna ur ugnen som hon hade stoppat in innan hon gick, så att de skulle vara klara tills de kom hem. Anna földe såklart med Juliet i bilen och med tillbaka. De lekte med Play Doh och jag stod mest i tvättstugan.

 

Jag duschade och fixade mig snabbt och åt en tomat och några salladsblad. Vi skulle ju se en sån äcklig film, så ville inte riskera att bli illamående! Åkte till Dorking kl 8 för att köpa lite grönsaker, men när jag kom till Sainsbury's, så var det stängt. Ringe Caroline Sack då och hon sa att Shere shopen är öppen till 10! :) GÖTT, så jag åkte dit och handlade några tomater, tre paprikor, veg sopps grönsaker och en gurka och gasade hem!

Jeremy kom kl 9-12. Han hade med sit ett USB stick med The human centipede 1 och 2. Han kysste mig och gosade när jag försökte starta ettan. :) MYS!!! Det var dock så lågt ljud på filmen, så vi tog tvåan istället. Jag lade ändå över ettan på datorn, så jag kan se den en annan gång. Jag har ju sett hälften i alla fall då jag bodde i Nykroppa, klarade inte mer!!! BLÄÄÄÄ, kunde ju inte äta på en månad typ!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0