14 mars - SJ's, Städ, Kelly, Jeremy

Onsdag

 

Vaknade 8.08, gjorde lite gröt och skrev ett meddelande till Carro om daten igår.. ;) Hängde upp tvätten (lakanen och det som jag slängde in igår kväll i tvätten) och stack till kyrkan för SJ's kvart i 9.

 

Kom till kellly 12.15, men ingen var där, så jag lämnade ett meddelande på hennes telefonsvarare och sa att jag går hem, tills hon ringer igen eller något..

 

Städade 3 timmar igår för att han skulle komma, menar det var inte så stökigt, men jag tvättade allt, vet allt, hängde upp allt i garderoben, fixade mig, dammsög allt, rensade saker, gjorde fint i kylen.. torkade listerna.. grundlig städ asså

 

Jeremy kom halv 10 och jag behövde INTE hämta honom, som med Freddie! asskönt! Jag tog därför två öl, han tog en, eftersom han ju körde.. ÅÅÅÅH va gott han luktade!!! Å;

Han tog med två gördåliga filmer, vad är det med engelska killar och dåliga filmer egentligen? Haha, inte för att vi kollade SÅ mycket egentligen, för vi pratade mest! Efter en timme, så sa han att han måste nog gå, så sa jag nej inte än.. :O Så han stannade lite till och vi fortsatte snacka och han hade handen i mitt knä och så chillade vi bara :) (vi satt i sängen) och sedan kysste han mig och det ledde till hångel och damn, han var så mjuk och det var bara asgott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0