13 mars - Jane, Emma, Jeremy date, gym

Tisdag

 

Imorse vaknade jag av ett sms från Jeremy där han sa att idag kunde funka då, middag?

Jag vill ju egentligen inte äta middag med honom.. asså det har ju inget att göra med honom, men jag vill ju inte äta middag med någon.. Det är ingen idé då det är så mkt jag inte kan äta.. Å andra sidan kan det nog bli kul! Jag skall nog ta den här chansen kanske och komma över min äta rädsla..! Jag skall försöka undvika sallad då det är för emsigt (men det enda jag vet att jag kan äta) och hoppas att det finns något med kyckling eller något istället! (som vanligt).

 

Date med Jeremy

Well, vi gick på middag idag 19.30- ca 21 på Arkle Manor precis utanför Dorking. Vi hade så mkt att snacka om, så det tog lite tid att beställa. Han tog lamm och jag tog en kycklingsallad. Åt däremot knappt någonting, för vi pratade så mycket! ;D

Han är biff, tatuerad, har jobb, körkort, fin bil, han är snygg, har bra självförtroende, rolig, social, trevlig, snäll.. han har haft flickvänner i andra länder och han var kär i dem, så tror han är en vettig karl! Dock, så är han bästa vän med Freddie typ (killen jag dateade i jan-feb), men det skiter jag i!

 

När vi var inne och åt, så snackade han om att han var singel och så, så nu kunde han träna hårt, men flirtade även med mig.. Han sa nåt om att säga tack och sorry och jag sa att vi är inte sådana i Sverige. Vi har svårt för sådant, så då sa han synd, jag trodde du var en keeper. Jag sa bara 'haha'. Sen när vi beställde, så frågade servitrisen om jag ville ha den lilla eller stora portionen och då sa jag såklart den lilla. Att de ens frågar sånt förresten, kan de inte bara ha EN storlek för fan? Men ah, hur som helst, så sa Jeremy. jag trodde du var en sån rockig brud som åt allt och så. Jag bara, nej... X)

Det var jag som sa att jag skulle gymma igår, så han trodde att jag inte ville vara med honom mer, hehe. Sen sa han, men du kan ju laga middag till mig nästa gång. Jag bara nej, jag kan inte. Han ba nehe, då lagar jag middag till dig, så sa jag, nej det kan du inte. För jag är ju typ allergisk mot allt Han ba men åh Ah, vi löser det. Sen sa han, jag textar dig.

Vad är det med folk nu för tiden? TEXT BARA? Ne, det jag gillar med honom var att när jag ringde 5 min senare, så svarade han! Jag frågade om han ville hitta på nåt istället, för han hade tidigare sagt att han bara skulle hem och inte göra något.. Typ bara kolla på TV till 11.30 och sedan sova, för han skulle upp kl 6 och jobba imorgon. Hur som helst, så frågade jag honom rakt ut om han ville ses istället, men han kunde inte, för han bor hos sin mamma nu tydligen, men han kunde komma hem till mig. (Jag sade nej, för att jag hade stökigt). Jag ångrar väl lite kanske att jag ringde, för det skulle vart mer mäktigt att bara gå på middag och gymma och låta honom fortsätta smsa och ta nästa träff en annan dag. Han sa på telefonen i alla fall att han trodde att jag inte ville fortsätta med daten och använde gymmet som en ursäkt, haha! Jag bara nej, du var ju rolig och jag är rolig, så vi skulle säkert hittat på något, men skit samma, jag går till gymmet nu, så tar vi det en annan gång!

 

Jag gymmade i 1 h, körde snabbt och hårt på crosstrainern i 10 minuter på grad 8+9 (5 min var) och gjorde spaghettistretch och sen körde jag mage, rygg, axlar, armar och bröst. Asskönt! :D

I pauserna satt jag i 90 grader för benen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0