1 mars - Dagis, Owls art class, fuel+shopping, Gym, Mureno

Torsdag

 

Vaknade halv 9 och gjorde havregrynsgröt och satte på datorn för en stund. Camilla var online,så vi snackade lite snabbt bara.. Jag nämnde om korven och frågade hur det gick med det. Hon sa, men det hände för ett halvårsedan. Då sa jag, ah, det var ungefär då vi pratade på riktigt sist.. Senare sa jag typ att nu vet jag vilka mina rätta vänner är i alla fall till slut.. När jag bodde i Nykroppa var det tal om att Camilla inte hade pengar att komma, men jag sa flera gånger att hon kunde åka med både mig och mamma, jag menar jag var ju i GBG många gånger under året och tog bilen varje gång förutom när jag åkte hem över jul, för bilen var trasig då! Nu förstår jag att det aldrig handlade om pengarna tydligen, eftersom hon har ett heltidsjobb på pressbyrån och hon visar inget intresse att komma hit! Jag menar, jag tjänar 3000 kr i månaden....

 

I alla fall, strax efter 9 stack jag till dagiset och lekte med barnen. Vi gjorde påskliljor, för det var St David's day idag och han var en väldigt känd man i Wales för längesedan! Barnen gjorde potatis och löksoppa med Coral som vi åt till lunch innan vi gick ut och lekte i solen. Görhärligt väder idag verkligen!!!

 

Jag fick lånat lite sand från dagiset, så jag kan ha till söndagsskolan nästa söndag i Coldharbour, så

 

 

Tony hade ringt vid 5 idag, så när jag var vid bensinmacken strax innan 6, så såg jag det och ringde tillbaka. Han ringde först för att han behövde bilen, men jag skulle ju ändå ha behövt den idag för att komma till Emma! Hur som helst, så behövde han den inte längre i alla fall, men han sa att vi måste prata om bilen i helgen,för när Mad åker iväg till hennes dotter, så kommer han att behöva den såklart sa han.. Jag hoppas att det inte är allt för länge och att det inte påverkar min babysittning, eller gymmet. Nu börjar det ju bli ljusare och varmare, så jag kanske kan cykla till gymmet lite mer då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0