9 juni - 21 YEARS!!! Babysitting the Roberts

Lördag

 

Nadia sov ju hos mig i natt och jag vaknade vid 7, 8 och sedan 9. Var lite 'sjuk' på morgonen, men mådde jättebra klockan 9! :)

 

Jag åkte till Lucy, Dominic, Iris, Felix and Finn Roberts + deras två nya kattungar. Varltiesvårt att hitta först, men kom fram tillslut!

Iris och Felix var vakna, så jag var uppe med dem en timme och sedan gick vi till sängs och jagläste sagor för dem. Felix somnade nästan med en gång, men Iris hade jättesvårt att somna! Jag läste en bibelhistoria för henne och sa att hon gärna fick läsa lite mer också om hon inte kunde sova, så länge hon var tyst för att inte väcka Felix och Finn.

Pappa ringde och sjöng för mig på engelska och berättade om att han fixat en tjej till Vincent från Liseberg och att Vincent tagis hennes nummer och så.. Jahop..?

Jag kollade lite på 'unbreakable', men gick in i köket istället och fixade med disken och städade upp lite.

 

Lucy och Dominic kom hem innan 12 och jag fick £30, så det var snällt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0