4 juni - Nadia Guildford, Nadia+Linnéa+Karin+Maja crazy utgång (astmaattack)

Måndag

 

Skypade lite med Carrobarro idag och sedan åkte jag och träffade Nadia i Guildford! Vi började med en kaffe och gick sedan till Primark där jag köpte två nya bikinisar (asfina), en rosa och en rosa-gul-blå som jag skall ha i Spanien!

 

 

Jag fick astmaanfall ikväll och panikattack.. :/ ..igen... Det hände igår när jag var ute i en kö och folk knuffades och hade sig och jag hade inte min inhaler med mig ofc, då den ligger i min träningsväska..! Det har hänt några gånger bara, men a.. Kan sånt bli värre? Tog en timme innanjag blev lugn och lika lång tid för ambulansen att komma...! Jag gick in på en krog och frågade om vatten, men de satte mig i ett litet rum och försökte lugna ner mig, men det var bara värre när de inte lyssnade på mig och de sa flera gånger att ambulansen är på väg, den är på väg.. Hur dumma i huvudet får dem vara, hur fan kan det ta en timme när det handlar om att någon inte kan andas????????? Jag dunkade huudet i väggen några gånger, så har en stor bula nu, plus att jag har lite sårmärken på händerna, men annars är allt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0