3 juni - Holmbury,

Söndag

 

Jag kunde inte sova inatt!! :S Skulle somna till the fast and the furious, så jag satte på den vid halv 3 när jag stängde ner internetet för att försöka sova, men var helt enkelt inte somningstrött.. Vid half 4 började fåglarna kvittra och det blev ljusare ute och jag somnade efter halv 5 på morgonen!
Väckarklockorna tjutade på både mobilen och klockradion, så jag vaknade APTRÖTT kl 9.. Tog en dusch när jag gick igenom i huvudet om varför jag skulle gå upp och vad jag skulle göra under dagen sen satt jag med havregrynsgröten i handen och bloggade lite för morgonen.


Jag drömde om Freddie inatt...
..och jag var GÖRSMAL! 
Inte ens det gjorde att han ville ha mig dock...
Det var två andra tjejer där och han valde en annan tror jag.. Eller, jag vaknade innan han gjort sitt beslut, men det kändes som det i alla fall... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0