18 juni - EYMG last time (My favourite songs), packa, Freddie

Måndag

 

Idag körde jag in tjejerna tidigt också. Sista dagen för dem i London!

 

Jag hämtade Freddie  kvart över 8. Egentligen skullehan komma 10 i, men tåget var försenat. Vi åkte hem till honom och jag hade med min massageolja och masserade hans överkropp, både baksida och framsida. Han hade sin hand på min rumpa och det ledde helt enkelt till lite hångel - inget mer. Nu påmindes jag även om hur det var förr och jag gillade det inte. Han har SÅ MYCKET saliv den killen och jag påmindes om vilken idiot han var mot mig också på slutet och vi gjorde aldrig något ute (somjag och Jeremy gjorde). Han sa att jag var svår att läsa, men det blev jag bara glad över, för att det är ju det jag vill! Det är det min favoritbok har lärt mig! Min egna lilla bibel! :) WHY MEN LOVE BITCHES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0