10 juni - Child-church Coldh, picknick födelsedag/hejdå

Söndag

 

Jubilee special på sunday school i Coldharbour

- Birthday celebration in church med asfin stor tårta med en cheerleader och nykel on top! De sjöng födelsedagssången först, men jag hade gått ner och börjat städa ihop lite från söndagsskolan, samt hämtade lite extramaterial för Bronnie Roberts som inte hunnit göra en jubilee gilang. John Roberts kom därför neroch hämtade mig och sa att des jöng för mig, men jag var inte där, så när jag kom upp till kyrkan igen, så fick jag ett glas bubbel och så sjöng de igen och jag skar första tårtbiten :)

Det var väldigt trevligt och jag försökte prata mycket med folk som jag normalt inte pratar så mycket med och alla önskade mig lycka till med Au Pair jobbet och allt! :)

 

Efter kyrkan, så gick vi till the memorial ground och hade picknick. Simkins, Roberts, Mureno, Margaret, Berry och McCance-familjerna var där och Kellys familj kom även en stund senare. Det var picknick, men jag hade inget med mig, men det gjorde inte så mycket, för jag tänkte attdet ändå var bättre att äta riktig lunch hemma senare. Det regnade lite en stund, men det gjorde inget. Barnen lekte vid lekplatsen och jag var med dem lite också. Bronnie kom till mig och sa 'jag är kissenödig' och jag sa 'spring till mamma' och hon bara stod stilla och såg rädd ut och jag frågade om hon behövde kissa nu-nu? Hon nickade, så jag sprang upp med henne lite i skogen, men det var inte kiss... Det var nummer två och fy vad mycket det var och fy vilken lukt. Mamma Helen fick komma med servetter och ta hand om det!

Det var trevligt att se Kelly och hela familjen där och barnen leka och hela McCance familj, för jag hade inte sett dem på ett tag! Någon tog min tårta dock som Neville så snällt hade gjort för mig!

 

Jag åkte hem och typ bara dog i hemmet!!! Så skönt att komma hem bara efter en lång helg av saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0