6 jan - Gym Andy, Au Pairer frågade om vi skulle ses

Fredag

 

Vaknade vid 12 och hade SUPERONT i ögonen! Det var lugnt väder ute idag, så det var skönt!

 

Handlade nötter, grönsaker, ägg och tonfisk, hittade en väg, så att jag slapp åka runt one way systemet till gymmet, så det var najs!

Jag var där från 19.30-20.50 och så snackade jag med Andy i typ 8 min på slutet. Jag skall då alltid säga något konstigt när jag pratar med honom! Men jag bryr mig inte så mycket längre :)

 

När jag kom hem frågade några Au Pairer (svenska Linnéa Kastemyr och Amélie Mélo från Frankrike om vi skulle ses imorgon. Jag sade ja till båda, så skall träffa Linnéa 12.06 imorgon och Amélie 16.30. 17.40 går min buss hem, så det blir bara en timme med Amélie, men det blir nog bra! :) Skall se om jag hittar nya piercingar och köpa boken 'Why men love bitches' ;) Även en tjej som bor i Leatherhead som heter Christl Van de Beek frågade om vi skulle ses, fast på söndag, så det blir perfekt! :D GU SÅ ROLIGT! :D Viktoria Rudik från tyskland frågade också om jag ville gå ut med dem imorgon i Guildford, men nu blev det så mycket, så jag sa en annan gång! Jag kommer inte hem annars och jag skall ju jobba på söndag och måste förbereda också!!

 

Ingen Skype idag faktiskt, snackade lite med Carro och Catha på fb, men duschade och lade mig i sängen för att sova halv 1. Eller a, somna till G.I Jane ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0