4 jan - sista lediga dagen..

Onsdag

 

Vaknade vid 12 av väckarklockan, men somnade om igen, för det var för sljust och vaknade vid ett, satte på datorn, men somnade igen för en stund och sen kom jag igång och tänkte att NE, jag måste komma upp ''tidigt'' idag!! Imorgon måste jag upp halv 9 för att gå till dagiset, så det är min sista dag idag att vända på dygnet! Det kommer bli tufft, för jag har haft SÅ SVÅRT att sova på kvällarna nu!

 

Skype papa, cilla - berättade lite om Freddie för pappa och de berättade att min kusin Hannah + hennes fästman Dennis skulle få tillökning runt min födelsedag!!! :D Det luktar nog bröllop snart också skulle jag gissa på ;)

(+ philip jättesnabbt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0