31 jan - Janes musicgroup, babysitting Felix+Eve+Alma LÄNGE

Tisdag

 

Vaknade kl 9 idag, utan några stora protester att gå upp.. Eller a, egentligen ville jag sova lite till, men vehövde kissa, så var tvungen att gå upp! Kokade det lilla ägget som fanns kvar och slängde in lite gröt i micron. Satte på datorn lite eftersom jag hade en stund på mig på morgonen och då kunde jag äta samtidigt som jag kollade mailen (och bloggade för morgonen).

Klädde på mig, tights, top (istället för bh) och mitt bruna långa linne. Idag vill man vara skönt, ledigt klädd eftersom man skall köra på i nästan 11 timmar med barnvaktning!!!

 

pappan kom hem (full) sa han 'får jag grappa tag i din rumpa. å mamman ba: men så säger man inte. å han ba: vadå då, hon är ju svensk. de gillar sånt"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0