22 jan - Dubbelbokad, Bex lunch, FUCK YOU FREDDIE!

Söndag


Vaknade vid 9.20 av väckarklockan, men orkade verkligen inte stressa med att fixa allting, så tänkte att jag vaknar vid 10.30 och fixar mig till Guildford då :) Nej, Bex ringde strax innan 10 och då kom jag på att jag skulle ju äta lunch hos henne efter kyrkan! Attans att jag inte åkte till kyrkan på morgonen, skulle vart så mycket lättare!

Jag gick upp vid 10 då och gjorde havregrynsgröt vid halv på julvis. Mums! Var supertrött, men fixade mig lite snabbt ändå! Opera (min webläsare) på datorn var helt fuckad.. :/ Det är Vincents namnsdag idag, så jag skickade en liten hälsning till honom på fb, men fick ta internet explorer för att skicka det!


Tankade ner Google Chrome då istället, för att se om det funkade bättre, men så kom jag på att jag hade turbo på Opera, vilket gjorde det fuckat, så tog bort chrome igen..

 

Åkte till familjen Clarke. Bex, ( ), Alfie (5år) och lilla Eddie (1,5 år) och åt lunch. Kyckling, potatis, morötter, broccoli och någon lökgrejmed soyaostgrej och ärtos, MUMS!

Fick fruktsallad och lite soyayoghurt till efterrätt. Alfie är laktosintollerant också, så de hade soyaprodukter, så det var bra! :)

 

Efter maten tog vi pepparmintte och spelade spel (jag ägde på TWISTER) och sedan gick vi ut en stund.

 

 

 

 

 

...jag skulle träffat freddie ikväll vid 8..
Men SHITHOLET gick ut på middag med sin familj,för hans grandparents var där..

asshole!
han sa.. om vi inte ses ikväll, vill jag make it up to you by taking you out to dinner this week.


men jag sa att jag inte kan, utan han får komma idag. jag är inte the kind of girl who's waiting for someone.


jag fattar inte.han har tjatat i två dagar om han får träffa mig idag


men vi hade bestämt asså 20 min innan han drog

hela dagen. han tjatade hela dagen om att han ville ses IDAG
så ja sa a, men vid 8 då. 19.40 smsade han å frågade när jag skulle komma
20.15 sa jag då
20.00 smsade han å sa 'jag skall äta middag med familjen, så antingen tar vi det senare, vid 10 typ, eller en annan dag'
å grejjen var att jag hade tidigare sagt att vi inte kan ses sent, för jag skall jobba på måndag morgon. kunde han bara sent, så sa jag att då tar vi det en annan gång. nej sa han då. 8 blir bra..

 

vid 11 bestämde i ändå att ses imorgon 8.03 vid gymmet..

 

skypade med Carrobarro på senkvällen, vid 10 och en timme fram och vid halv 11 började jag noppra på döskallen i brist på något att göra. Gjorde lite ont i början, men var ganska skönt ändå på ett sätt! :)

Hoppade i säng kvart i 2, NATTIIII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0