20 jan - Hemmadag!

 

Fredag

 

Vaknade vid 9, men somnade om igen. Tänkte att 'jag behöver inte gå upp nu', så jag somnade om! Vaknade sedan vid 12 och gjorde havregrynsgröt en timme senare. Mums! Flyttade ut till fönstret igen och var inne på datorn bara och fixade lite på Australiensidorna..

 

Snackade med Johanna på sms under dagen och hon visste inte när hon skulle sluta ikväll, så det blev ingen utgång i alla fall, men vi sa att hon kunde komma på kvällen, så kunde vi åka till gymmet på morgonen sedan.

Gjorde havregrynsgröt igen lite senare.

 

Freddie smsade vid 3 och frågade när han fick se mig igen..

Teen mom och skype med Catha och Carro lite allmänt bara.. Jag svarade även på Freddies sms att jag skulle till gymmet imorgon, men vet inte om han är kvar då.. rostade två mackor och gjorde tonfiskröra med majs och peppar. Tog även en morot lite senare.

 

Jag är SÅ glad att jag inte har något barn med någon, för damn va svårt det skulle vara och det tar så mycket tid och så mycket på ryggen! Jag är jätteglad att jag har kommit till England, för jag har träffat såna otroliga människor! Jag hade aldrig haft tid att prata med Carro så mycket som jag har gjort nu och det var inte förräns på första volontärkursen i London som jag och Catha insåg hur lika vi var och vi har ju i princip pratat sedan dess!

 

Johanna smsade på kvällen att det skulle bli så sent, så hon skulle komma imorgon istället.

 

Blev lite Big mommas house 1 med Brazilnuts som snacks och programmet 'Playing it straight' på TV:n. Ett gäng killar som skall övertala en tjej att de är straighta, fast några ljuger! Om hon i slutet väljer fel, så får de massa pengar, annars kanske hon hittar en kille ;) Om hon väljer en straight kille i slutet delar de på 50 grand, men väljer hon en homosexuell, så får han allting själv. Blev lite russin till det och sedan fixade jag mig i badrummet. Nopprade lite armhålor och ögonbryn och fixade hyn och så vart det lite gaysnack över kändisar på TV och hur gaysex/kyssar visades på TV förr. Är så skönt att det inte är lika stor deal nu för tiden, men nej, det är inte acceptabelt för alla så klart. Det blev sängen strax efter 2 för att läsa lite, men blev sömn ganska snabbt!

 

Upp tidigt imorgon (eller a, vid 9 i alla fall) och duscha, fixa mig och hämta upp Johanna och åka till gymmet. Det skall bli roligt!

NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0