19 jan - Wales (hemfärd), FREDDIE=SMS-GALEN, Skype + fb kväll

Torsdag

 

Det var roligt i Wales för att träffa vänner och så, men det var väldigt tröttande!! Man ville ju inte sova så mycket, för man ville inte missa saker, så sitter halvt sovande nu! Vi var mitt i ingenstans i Wales på ett konferenscenter, så vi såg lixom inte WALES så sätt..

 

Smsade med Carro på bussresan hem om vad Freddie hade skrivit/stalkat mig..

 

FRYS

PUMPASOPPA

Kyckling (N), men pastan och resten av pestomaten (Y)

 

Skypade med Catha och Carro lite, men var så himla trött, så jag var ganska off i samtalet.. Vi snackade ändå en timme typ.. Freddie svarade vid 7 också:

Why on the train? Where did you go? I had a nice week thanks have been working hard! I thought you were angry with me for some reason! X

 

Antingen, så lyssnade han inte när jag berättade förra veckan att jag skulle till Wales, eller så försöker han spela något.. Jag tänkte att han skall få sova på den saken i alla fall!

 

På ett sätt vill jag inte vara sån härmot Freddie, för jag vet hur hemskt det är att vänta, men jag MÅSTE! Det står så i boken och det är itne det att det är min nya bibel (eller jo typ), men det är verkligen sant! Det är inte bara satt för att bli drömtjejen hos killarna, utan att lära sig respektera och älska sig själv också! Även hur man skall vara mot sina vänner, vad man delar med sig i början och vad som kommer längre in i förhållandet, vad det än är för förhållande!

 

Johanna Martinsson från Varberg flyttade till England (Nordväst om Guildford) för en vecka sedan som Au Pair och hon skrev till mig idag på fb och ville gärna träffas imorgon! Vi snackade om att hon kunde sova över och att ta en stund på gymmet och vi snackade även om att ta en fet UTGÅNG!!! Det vore verkligen jätteroligt!

Slängde in lakanen i tvätten också. Orkade egentligen inte idag, men tänkte att jag måste, så att Johanna kan få rena lakan om hon sover över!

 

 

Blev 'Teen mom' och 'Sex and the City' på TV:n och var GÖRTRÖTT kvart i 12, så fixade mig för sängen! Ah, jag har varit görtrött hela dagen, men ändå! Nu var det verkligen gäspningar och ögonproblem!

Min hy har varit GALET fet och jag har ätit jättemycket.. Det tyder alltid på mensen, men neeej inte än!!! :( Den lär nog komma när som helst här ja, attans!

Hur som helst, gick ner och hämtade tvätten och slängde in mina handdukar och underkläder som jag använt under kursen nu! Jag har det fint och städat hemma, det är bara att diska och packa upp väskan, men det gör jag imorgon!

 

Tog en dusch, drog in allt till sovrummet, var inne på mötesplatsen snabbt, organiserade lite Australien (AuPair) sajter och vände mig om för att sova kl 1.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0