13 jan (Fredag den 13e) - Skype Carro, Sjukgymnastik, Gym freddie

Fredag den 13e

 

Vaknade vid 1 och skrev lite på bloggen för igår och sen snackade jag med Carro från 2-3 om gårdagen och hennes tjejer..

 

Sjukgymnastiken gick bra. Jane var lite sen, men det gjorde inget.. Jag hade skrivit upp lite saker som jag tänkt på, typ som att jag håller inne magen när jag gör övningar, att jag kör trappmaskinen ibland, att jag tar det lugnare med stretchingen och kör på länge istället och trycker mer med tiden!

 

Jag fick en till stretchövning och skulle även gå tillbaka till en annan som jag fick i början.. Inte för att jag har gjort alla varje dag som jag skall, men jag försöker på gymmet! Sminkade mig i bilen och så åkte jag.

 

Gym 17.15-20

Kom till gymmet kl 5, bytte om och var inne en kvart senare och körde crosstrainern en kvart och sedan stretchade jag.

Freddis kom då fram till mig och satte sig på huk och snackade lite.. Frågade hur det var och så. Han var jättetrött och höll sig vaken med energidrickor typ.. Sen kom han efter en kort stund till, med något rött te typ, eller någon slags saft.. jag vet inte.. Han höll fram den och sa 'lukta'.

 

Sen så kollade han och hans kollega en del på mig när jag gjorde handstående.. Antar att de pratade om gårdagen, men jag vet inte..

Jag hade verkligen jätteont i ryggen idag, så tog det ganska lugnt med vikterna. Freddie gick runt med klienter och när han tog sin klient till där jag var, så gick jag därifrån..

När jag hade bytt om (märkte även att min shaker blivit klämd i skåpsdörren), så gick jag in till båset (bakvägen) där Freddie satt. Jag sa hejdå och han undrade vad jag tyckte om filmen, men jag svarade fortfarande att den inte var bra.. Han sa att vi kunde se alla Lord of the rings nån gång, eller Harry Potter. Jag bara neej, då lär du ju VERKLIGEN bli trött! Sen vill jag inte se dem ändå. Han sa men när ses vi igen då? Vet inte sa jag då.. Han frågade vad jag skulle göra ikväll, så sa jag ingenting längre.. Min kompis från Holland är sjuk, så skall träffa henne imorgon istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0