8 jan - SJ's, Helen MID TERM, Tot's prays, gym Andy

Onsdag

 

OJ, idag igen...! Försov mig lite, fast det var ändå så att jag hann! Tänkte att jag skulle städa lite, men eftersom jag gjorde en del igår, så var det mest bara att gömma kläderna, diska och dammsuga lite snabbt.

 

SJ's jag hjälpte till en del, men Caroline var först på plats ändå! Jag skar melonen, lade upp några croissanger på en plåt och fixsde kaffe och te till mammorna.

 

Helen kom precis i rättans tid vid 11 och hon hade med sig en bit kladdkaka som Luke hade gjort. Sött! :) Den var väldigt chokladig och fyllig, men hon sa att det mest var ren choklad och lite kaksmulor i. Ohälsosam, men alltså inte så mycket laktos ändå.

 

Vi gick igenom

 

tot's praya, Lisa frågade om jag kunde åka och hämta Eve och jag kollade på klockan och tänkte att jag kommer itne hinna, för klockan var redan kvart i 2, men Lisa sa 'om du åker nu, så hinner du' och med tanke på vad Emma sade igår, om att Lisa inte ''kunde'' hämta Eve, för hennes barnstol skulle inte passa, så tänkte jag att jag kunde åka och hämta dem, så skulle Emma bli glad på mig i alla fall! :)

...kom dock bara halvvägs, för vägen var så hal, så när jag fick ett möte och bromsade, då gled jag bara ner, så jag väjde åt sidan.. Fastnade, så fick putta ut bilen lite och kvinnan i den mötande bilen hjälpte mig. Jag åkte långsamt ner lite till och körde upp bilen vid ett hus, skrev en lapp att jag kommer tillbaka senare, för det är för halt att köra och så tog jag pyssellådan, min väska och gick ut. Nu var klockan nästan 2, men som tur var, så kom en bil ganska direkt, så jag stannade den och bad om att få åka med upp för backen i alla fall, men hon körde mig ända till kyrkan. SNÄLLT!

 

Zara kom precis dåm så hon skickade ett sms till Emma att jag fastnade och kudne inte hämta Eve. Sedan droppade Bex in och strax därpå Lisa. Vi väntade på Choisan, men 20 över sa jag att nej, nu får vi börja..

 

Köpte lite barnsaxar och sicksack saxar och hjärtklistermärken

gym andy och snygga killarna - SCORPION!!!

shake på vägen hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0