6 jan - Ingen Belmont, möte, gym, Aksiktet - ÄCKLIGT(låten)

Måndag

 

Skönt att inte behöva gå upp tidigt idag, eftersom det inte skulle bli någon Belmont grupp.. DOCK, så betyder ju det att jag inte fick några pengar heller...

 

Gick upp 12.10 och tog det lugnt! Rostade lite bröd med marmelad faktiskt och klädde på mig i lugn och ro. Kollade mailen på datorn också och gick till Tony kvart i 1. Caroline och Tony kom tillbaka från sitt möte i Coldharbour strax efter det.

 

Har lyssnat på låten ÄCKLIGT hela dagen idag och även Sean Banans nya låt Sean den förste banan.

Såg Jamie Kylie show (som det heter och inte McCallister)... Såg även klart på Twiligt braekeing down Part 1! SUPERBRA! Kan inte fatta att jag måste vänta tills nästa november med att få se klart 4an!

 

Åkte till Dorking vid halv 7 och handlade för £42 och använde min rabattkupong så jag fick £6 billigare! ;)

Sedan åkte jag till gymmet en timme (8-9), körde mest rygg, men även lite biceps och ben idag. Jag var stel i ryggen till en början, men på slutet hade jag en jättebra brygga faktiskt! ;D

 

När jag kom hem fortsatte jag tvätta (slängde in en tvätt innan jag for) och packade upp matvarorna. Nu har jag FULLT med konserver (majs och tonfisk speciellt), men jag köpte även 5 burkar bönor i tomatsås för £3.. Kokade tre ägg och värmde ärtor och majs (med ltie smör) i micron. SUUUUPERGOTT!!! Åt även lite mandel och tre äpplen under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0