4 jan - Gym (Andy), hittade heath ledger 2, babysjuk

Lördag

 

Hade ställt klockan på 11, för att jag skulle gymma lite med Freddie, men vaknade inte förräns 12... Jag gick upp, gjorde lite gröt och sminkade mig. ...jag kom en timme för sent och såg när han gick ut, precis när jag kom.. :/

På väg till Dorking också, så fick jag ett mess från Carmel där hon skrev att på grund av att det kanske skall snöa ikväll, så vågar hon inte köra bil, så hon skulle stanna hemma idag, vilket betydde att jag inte behövdes som barnvakt.. Frågade då Freddie om han ville hitta på nåt ikväll, men han skulle ut idag, så :)

 

Däremot sa han igår att antagligen nästa helg och då skulle han kunna ta ledigt, så att vi kunde ha en lay in (sovmorgon) :D

I förrgår frågade Freddie hur länge jag skulle bo här, så sa jag: jag har min lägenhet till den 23e i alla fall. Skulle vara roligt att bo i London 2 månader typ, men samtidigt har jag mitt gymkort här till september, så vill på ett sätt vara kvar också.. Han ba: Du borde flytta någon stans mitt emellan London och Dorking! (han skall flytta till Epsom som är mitt emellan) så jag ba: Aha, till dig då ;) Han ba: Skulle vi flytta ihop, så skulle vi flyttat till ett mycket finare ställe!

 

Jag snackade ganska mycket med Andy på slutet på gymmet om lite allmänt bara :) Träning, jobb och att mina två kompisar skall komma om 2 veckor :D Han hade inte sett mig for ages sa han, men det är ju dels för att jag vart sjuk, lat och kommit in väldigt sent på sistone!

Åt två morötter och en shake på vägen hem och tankade bilen för £30, så då fick jag en cinemavoucher.. Samlar jag tre, så får jag en biobiljett.. Tror dock inte att jag kommer använda mig av det, men skulle ju kunna ge bort det isåfall.. :)

 

När jag kom hem gjorde jag lite tonfiskmix och gjorde popcorn till filmen Rädda Willy som kom på TV:n. Kändes konstigt att se den på engelska när jag kan alla replikerna och rösterna på svenska..

 

Åt morötter, nötter, havregrynsgröt x2, en banan, en tomat och oliver under resten av dagen och även lite fruktrussin. Knockedup kom på tellen igen, så såg lite delar på den, men snackade men Ankan på Skype samtidigt om altl vi skulle göra när de skulle komma! Hon bekräftade att Angiballi även hade lagt hennes facebook på hyllan för tillfället, så det var ju skönt att veta att hon inte blockat mig! xD Tänkte först, 'men vilken bitch! Hon skall då inte få komma till mig!' Tur att det inte var så :)

Jag frågade henne om hon kunde göra mig en tjänst, att köpa en concealer till mig, för den jag vill ha finns inte någonstans i hela London! Concealer by H&M, billig, men bra!

 

Jag översatte texten om Eva och Adam i barnbibeln, för Sally smsade mig imorse och frågade om jag skulle ha barnen i kyrkan imorgon och hon sa att hon och Emily skulle ta de stora barnen.. Eftersom jag inte har någon signal, så svarade jag inte, för Tony har faktiskt inte sagt något datum till mig, utan han bara frågade om jag kunde ha de mindre barnen och jag svarade ja på det.

 

Hittade Heath Ledger 2 på jobbet förresten. Han heter Darrell Steven Mothee och han är inte bara lik Heath, utan även Joseph Gordon-Levitt! Joseph har blivit snyggare i mina ögon bara för att jag ser Heath i honom.. Sen är han ju en bra och rolig och söt liten pojkskådis också..

 

Det är bebisar överallt nu, så nu är jag bebissjuk igen också!!! Läste lite om kostnader, förberedelser och tittade på lite bilder från mammorna i Filisptad! :) MYYYYS!!!

 

Tvättade av mig sminket och hoppade i sängen vid halv 2, ställde klockan, bloggade lite och vände mig om för att sova en timme senare!

Imorgon skall jag ha söndagsskola med de små barnen i Abinger, men eftersom det snöat så mycket idag, så hoppas jag att det inte kommer några, för jag orkar verkligen inte imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0