27 feb - EYMG, meeting

Måndag

 

Oj, försov mig! Vaknade 8.57 och sprang upp och ringde Sam och skulle säga att jag skulle ta bilen istället, för jag hade försovit mig, men hon svarade inte, så jag tänkte att jag kanske kan skynda mig och hoppas att hon är sen!

Jag gick på toa, slängde på mig kläder och kl 8.59 ringde hon på dörren, så då sprang jag ner!

 

Möte

 

Diskade, tvättade, duschade, packade träningsväskan och förberedde för morgondagens frukost.

 

Sam mailade sitt referensbrev också, vilket var jättenajs skrivet för mig! Hon hade skrivit allt i dåform, så jag ändrade det till presens (nutid) istället.

Blev filmerna Devil wears Prada (med russin) + filmen Election och så somnade jag strax efter 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0