26 feb - Coldharbour, städ/pyssel, Louise barnvakt/städ

Söndag

 

Vaknade duktigt halv 9 idag och gjorde havregrynsgröt! Idag var jag smalare och på sidan kunde jag känna igen min mage från mitt bästa cheerleadingfoto!!! :D (Ser ut som att jag har magmuskler) ;)

 

Halv 4 såg jag att Louise mailat och frågat om jag kunde komma idag och hjälpa henne från 4, så jag tog lite potatismos och så hoppade jag på cykeln dit!

Vi sydde möss, cyklade till parken (jag hade Madeleine bakom mig på barnstolen) och så gjorde jag kvällsmat till dem och diskade och slutligen läste jag en bok för flickorna i sängen och så dammsög jag och städade upp där nere. Louise nämnde ännu en gång om att det vore roligt att komma till Spanien i sommar några veckor och hon sa att hon gärna kunde skriva en referens till mig! :D Hon sa att det bästa med mig var att när hon var på övervåningen och pratade i telefon, så såg inte jag det som ett hinder att bara sitta ned och vänta på att hon skulle säga vad jag skulle göra, utan jag gick ju och diskade istället och när hon kom ner, så blev hon så glad! :D

 

Jag dammsög lekrummet och sopade köket och diskade massor under dagen och 21.20 tog vi en te och strax efter halv åkte jag hem.

Värmde lite potatismos och massa olika grönsaker till kvällsmat när jag kom hem, för jag var ganska hungrig.. Hade ju inte ätit något (förutom shaken vid 6) sedan halv 4 och jag har sprungit runt med barnen och städat, så hade ju gjort av med en del energi!

Jag tog även en popcornpåse och lite russin och satte mig i sängen och bloggade, kollade mailen och pillade med annat och såg lite Family Guy, American Dad, South park och Jackass, men var görtrött, så jag somnade vid halv ett.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0