25 feb - Cykla-->gym,

Lördag

 

Vaknade vid 11 och tog en dusch, SKÖNT! Jag var tom i magen idag, men lite svullen ändå på grund av mensen, men det var lugnt, för jag vet att efter mensen är över och om jag orkar fortsätta, så kommer jag rasa :) Om jag går ner 16 kg, så får jag göra operationen och det är ju lättare sagt än gjort.. För att göra det på 100 dagar, så måste jag bara äta 1400kcal och jag tror att jag har ätit 2800 innan, men jag vill klara det!

 

Halv 1 fixade jag mig lite snabbt och 5 i cyklade jag till St Catherines-huset till Louise för att prata om datum och tider och vad jag skall göra där för att hjälpa henne med hennes fem barn medans hennes man är i Spanien.

Jag kom hem vid 2 och då gjorde jag lite spaghettisoppa snabbt och bytte om och 45 minuter senare satte jag mig på cykeln till gymmet! Det stod på datorn att det var 11 grader ute, men det kändes varmare och solen sken, så det var jättehärligt ute och sådant måste man ta vara på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0