23 feb - Ja MELBOURNE?, 17 grader, Nursery, school, gym

Torsdag

 

Sista dagen innan mina två dagars ledigt nu i veckan.. Eftersom kyrsveckan börjar på en söndag, så kan man ju säga att detta är sista jobbdagen på veckan..!

 

Jag vaknade halv 9 och tog en dusch, gjorde havregrynsgröt, klädde på mig och stack till dagiset strax efter 9..

Drömde om Freddie i natt... FAN, JAG ÄÄÄÄR KÄR! Kunde inte äta idag heller egentligen, men tvingade i mig lite gröt! Sket ut det mesta från gårdagen, haha.. Jag var smalare idag och man kunde se magmusklerna från sidan bättre än någonsin..!

 

Kl 8 på morgonen hade jag fått ett mail av Janene Van Wyk:

Hi Isabelle

Can you please confirm your start date? And can we talk on the weekend?

Janene

 

17 grader varmt och sol här! Har bara haft en tröja på mig ute idag. ASGÖTT!

 

Skypade lite med Ankan och chattade med Angiballi:

Jag gillade Freddie förut, men var inte kär.. Sedan jag fick sådant pirr i magen när han skrev att om han träffar mig för mkt kommer han få känslor för mig.. Då tänkte jag att han har tänkt på mig på det sättet och jag har nog känslor för honom..
Han hade klippt sig igår, så jag sa va snyggt det var! ;)
Nu är planen att träffa honom så mycket som möjligt, pricka in tiderna på gymmet och snacka så mycket som möjligt, så att han (vare sig han vill eller inte) träffar mig..
jag smsade honom vid 4 och frågade om han hade tid att lära mig lite boxning idag. Det skulle vara PERFEKT för mig att få kunna slå honom!!! Dock svarade han att han mådde dåligt, så det gick inte idag, men en annan dag vore roligt sa han!

 

GYM

Jag åkte i alla fall till Dorking och tankade och tog en timme på gymmet! Jag körde jättehårt i 10 minuter på crosstrainern, för jag trodde att Freddie satt i båset, men det var den andra killen med spretigt hår.. :/ Synd! Aja, jag hade lite annat ögongodis, de där tre snygga otroligt vältränade 20-23 års killarna..! Darrell satt i receptionen och sa hej när jag kom och även hejdå när jag gick ut.

Jag körde bara lite idag, 10 min uppvärmning, snabb stretch (min scorpion sätter sig bra nu) och typ 40 min styrka, för sedan kände jag att jag behövde lite energi, så jag gjorde en shake, men sen kände jag att nej, jag vill bara hem nu! Jag har inte gråtit någonting, men jag skulle vilja.. Hur som helst, när jag gick ut, så satt som sagt Darrell i receptonen och när jag gick, så tänkte jag gå tillbaka och fråga om mitt gymkort, alltså hur jag skulle göra eftersom jag vill avsluta det i September.. Stod utanför och tänkte på hur jag skulle översätta det till Engelska för att låta bra, men det tog några minuter. Sen bestämde jag mig bara för att gå in och testa, men då såg jag att en annan badvakt satt där med honom och räknade pengar, så jag tänkte att nej, jag får ta det en annan gång...

 

Jag tog en till shake och en morot i alla fall och när jag kom hem tog jag bara lite russin och nötter, men kunde knappt få ner det!

 

Skypade med Ankan och Carrobarro på kvällen..

.............................................................................................................................................................

STJÄRNTECKEN
Tvillingarna
är kända för sin dubbla personlighet. Begåvade, kvicka och snabba att anpassa sig. Tvillingarna har sällan problem med att göra något, dock kan de vara ytliga och motsägelsefulla. Symbolen för tvillingarna är berättaren, kommunikatören. När de väl börjat tycka om någon så gör de vad de kan för att personen inte ska bli uttråkad eller känna sig utanför. Utan tvekan kommer de spendera evigheter med att prata om allt man kan tänka sig, bara för att fylla det evigt vakna och nyfikna sinnet.


Styrka: Fysiskt ork, självständighet, mod och ärlighet   (Det tycker jag verkligen att jag är!)
Innersta behov: Att vara där saker och ting händer (Jag försöker!)
Svaghet: Impulsiv, stressad, hårdför och med mycket aggressioner (Jag tycker inte jag har mycket agg faktiskt)
Zodiaksymbol: Tvillingar
Latinskt och engelskt namn Gemini
Tidsperiod 21:a Maj – 20:e Juni
Konstellation: Tvillingarna
Element: Luft (Behövs för att leva)
Kvalitet: Föränderlig
Planet: Merkurius (dagtid)
Färg: Grön (Min ögonfärg)
Bästa veckodag: Onsdag (Lillördag)
Turnummer 8, 7, 19, 23 (SKOJAR DU MED MIG??? 19 ÄR MITT TURNUMMER!!!)

.............................................................................................................................................................

Mot slutet började jag snacka om tyg och andra saker... jag fattade ingenting längre (kom alltså in i min hypnagoga hallunication..) Somnade strax efter 1 och då hade jag snackar med Carro i två timmar.

Vi snackade om att bli dissade/dumpade/ljugna för, om jag gjorde rätt i att ljuga för Freddie genom att säga att jag inte kände något för honom mer än en vän (jag känner ju mer) och vi snackade lite om hennes tjejer också, men för att vara ärlig, så har jag inte kunnat lyssna tll 100% på senaste, för jag har bara tänkt på allt med skitFreddie... :/ Måste säga det till Carro! Hon är verkligen en görbra vän och vi snackade även om att vi båda borde flytta till Australien! Hon har det jättejobbigt hemma (i Canada) i sin Au Pair familj nu... :( Failjen bara skäller på henne hela tiden och hon orkar inte mer och det förstår jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0