22 feb - Sj's, freddie NEJ!, Messy Church, gym F+scorpion

Onsdag

 

Inatt drömde jag om lilla William, att han hade ont och att han blödde i blöjan, men att Carmel inte visste varför.

Jag drömde även om Freddie om det som hände häromnatten och att allt var bra typ...

 

Vaknade vid kvart över 8 och tog en dusch och åt lite hsvregrynsgröt. Jag hade så ont i magen på grund av Freddie, så tvingade i mig det för att få lite energi, men det var svårt att äta!!!

 

SJ's

Efter att jag hade plockat in alla sakerna, så ställde jag i ordning stolarna också, så att det bara var att få dit borden sedan!

 

Fixade mig på en timme.. Tog min nya gulbruna kavajtopp, svart ''underställ'' (leggind och linne) och sminkade mig lite så att jag sparar tid till gymmet med! ;)

 

Halv 3 gick jag till kyrkan och fixade till det sista. Ut med pysslen på borden och strax efter tre började barnen komma in.. De sista kom strax efter 4 och hann bara med lite pyssel. Tony kom inte över huvud taget, så det blev ingen andakt och därav var det väldigt messigt att städa upp för maten!

 

Gymmare 20.40-22.Körde riktigt hårt på vrosstrainern idag! Jag hade mer energi, men det var konditionen som stoppade mig! Fick till najsiga scorpions idag!!! Vinkade till Freddie när han satt i båset och han vinkade glatt tillbaka. Sen när han gick ut vid halv 10 för att träna två killar, så då sa han hej sötnos! Han hade klippt sig, göörsnyggt verkligen,så jag sa nice haircut! You think? Yeah! ;) Thanks!

Jag var smal och snygg idag! ;)

Sedan kom han in igen snabbt när jag gjorde handstående, tihi ;) Och han hade piskat sig själv på ryggen med ett hopprep, så när jag gjorde handstående med benen i splitt, så sa han 'Hej sötrumpa! Skall jag piska dig också?'

Synd att han inte vill något asså, för jag vill verkligen!!! Jag har inte kunnat äta på hela dagen! Jag tror jag är kär...! Jag kan inte få honom dock, så jag måste ändra på mina tankar! Menar, det kändes bra idag ändå, men ah, jag skulle ju helt klart velat att det var mer mellan oss!!! Han vill inte för att han skall flytta och han vill inte bli kär och ändra sina flyttplaner..

 

Havregrynsgröt till frukost, morötter och lite popcorn med russin till lunch, pyttelite kall pasta efter Messy church, en portion havregrynsgröt innan gymmet, morot och en shake efter gymmet, sedan tre ägg + ärtor och majs, samt slutligen lite russin och cashewnötter på kvällen..

 

Blev slutet av 'Den där Mary' på kvällen och sedan tog jag in TV:n i sovrummet och somnade till '30 days of night' med Josh Hartnett, men den sög ju..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0