21 feb - Jane, babysitting Emmas + Carmel

Tisdag

 

Vi vaknade kvart över 8 och jag gick upp 20 minuter senare..

Vi gjorde lite frukost och så körde jag henne timm bussen och åkte till Jane. Var där vid halv 10, så hjälpte till lite och Liz kom med Isabelle ganska tidigt med!

 

När Emma kom strax efter 10, så sa hon 'OJ, nu är vi verkligen sena, för Isabelle är här innan oss', vilket jag tyckte var ganska taskigt att poängtera - två gånger!! :S

 

 

Emma gjorde scrambled eggs, vilket betyder: kläcka ägg och stoppa i micron och röra om var 30e sekund i 3 min..

 

 

Jag och Freddie skrev lite seriösa sms om att jag tyckte han verkade rädd.. Han vill inte ha något förhållande, för han är rädd att jag skall förändra hans livsplan..!

 

Kl 1 vände jag mig om för att sova, för jag nickade till typ hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0