19 feb - Freddie 22 år! Gick hem, Svenja Doe, Veronika Leitmanová

Söndag

 

Vaknade kl 6 och var pigg, men hade ändå ont i ögonen! Vid 9 myste vi lite och sen somnade han om igen, jag med tror jag, och sedan gick vi upp kvart i 11 och då stack Freddie till jobbet. Han hade två klienter idag och skulle få £60 för en springrunda på 30 min :O SJUKT!!! Jag vill också bli personlig tränare!!!

 

Kim (som var på bibelstudierna i början avmitt år här) kom körandes förbi när jag precis svängt in på Abinger road, så hon frågade om jag ville åka med den sista biten.. AWESOME sa jag då! ;) Tog en timme att gå hem, men skulle nog tagit en till kvart om jag gått hela vägen!

 

Veronika Leitmanová messade mig och sa att hon hade blivit utsparkad från sin familj, så hon skall sova hos mig inatt. STACKAREN!!!

 

 

ANGRY...!!! With friends, my supervisor, money, mobile, bank account, Freddie...

 

Skrev födelsedagssången till Jeremy på tolvslaget, för han fyller 25 (20e feb) och en halvtimme senare vände jag mig om för att sova. Aj för mina ögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0