17 feb - Duckytown och Guildford shopping!

Fredag

 

Vaknade kl 10 idag av att Ankan och Angiballi pratade.. Skönt att inte vakna av väckarklockan ändå, men de var ganska högljuda.. Vi gjorde frukost med en gång. De åt massa mackor med synt och jag tog mitt vanliga - oatmeal med banan! :D

 

Vi fixade oss sedan, tog det ganskalught och vid halv ett tog vi köttfärsen och lite grönsaker från igår och åkte till Shere (duckytown).

 

Ankan tjatade hela dagen om att hon ville åka in tidigt till London imorgon och gå på en marknad, men jag har inte lust att dra med mig massa kläder och smink och pengar och släpa på shoppingkassar på krogen lixom..! Sen vill jag kunna äta hemma, förfesta lite och sedan åka in på kvällen lixom! Jag hade ju tänkt att sova längre imorgon också, så att man klarar av hela kvällen...

 

När vi kom hem vid 9 duschade jag och sedan lagade jag och Ankan mat. Det blev pannbiff, klyftpotatis och palsternacka i ugnen och jag värmde även ärtor till det! Det blev klart vid 22.30, så det blev en sen middag! Tog min laxer drink på kvällen också.

 

Jag hade ont i huvudet och var irriterad på att Ankan håller på att ändra planerna... Hon visste att det skulle kosta pengar med tågen till London, men ändå håller hon på.. Så skall hon in, så får hon göra det, men jag stannar hemma.

 

Fick ju checkarna på 2x£160 för maten för januari och februari igår med, så jag skulle egentligen fixat det i Guildford iadg, men jag glömde.. Får åka in till Dorking imorgon och fixa det, så att jag har pengar att festa med! Köpet i hollister gick inte igenom idag, för jag hade bara £35 kvar (såg jag på mitt konto när jag kollade på kvällen..) HATAR att det tar flera dagar innan sakerna dras!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0